Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kosten

  • monique

    Mijn vraag is wat een sugarglider in aanschaf kost wie kan mij daar bij helpen

  • Monique

    Een exacte indicatie van de kosten heb ik niet voor je, het ligt eraan hoe handig je bent en waar je de gliders koopt.

    Wel moet je rekening houden met het volgende:

    De aanschaf van een Sugar Glider varieerd van ongeveer € 40 - € 80.

    Soms staat er een om wat voor een reden dan ook een Glider familie te koop op marktplaats voor € 150,-, zorg wel dat het een echte liefhebber is van Sugar Gliders en dat de diertjes er goed en gezond uit zien.

    Daarnaast moet je denken aan de kosten voor aanschaf van een ruime kooi, minimaal 60*60*180 en de inrichting. Deze kan je zelf maken maar, is natuurlijk ook op iets als marktplaats te vinden.

    Niet onbelangrijk is de aanschaf van het juiste dieet voor je glider, als je het papje gaat maken is een staafmixer of ietsdergelijks erg handig om te hebben.

    Let echt goed op, ze hebben een strikt dieet nodig met de nodige Calcium en vitamine B, lees je zelf hier goed over in, om gezondheids problemen bij de gliders te voorkomen.

    Ze zijn echt heel erg leuk!